Palveluehdot

Palvelun toteuttaa Kätilö Sofia Berg oy (Lapsen uni), y-tunnus: 3292537-4. Palveluita voivat ostaa vain täysi-ikäiset yksityishenkilöt. Asiakkaan tulee antaa palvelua tilattaessa oikeat ja täydelliset yhteystiedot.

Nämä ehdot on laadittu 1.7.2022 Hyvinkäällä. Palveluntarjoaja pidättää oikeuden ehtojen muuttamiseen.

Asiakassopimus uniohjauksesta tulee voimaan, kun siitä sovitaan kirjallisesti (sähköpostilla, instagramissa tai ajanvauksella Vellon välityksellä). Jos sopimus syntyy puhelimitse, lähetetään siitä aina vahvistus kirjallisesti esimerkiksi sähköpostin välityksellä.

Sopimuksen osapuolina toimivat palveluntarjoaja (Lapsen uni) ja palvelun ostaja (asiakas). Sopimalla uniohjauksesta sitoutuvat molemmat osapuolet noudattamaan ehtoja.

Uniohjaussopimukset voivat olla kertaluontoisia tai määräaikaisia. Kertaluontoisiin sopimuksiin kuuluvat unipuhelu 60-minuuttia ja uniohjaus 0-6kk. Määräaikaisia sopimuksia ovat ne ohjaukset, joihin kuuluu asiakkaan tukeminen unisuunnitelman toteutuksessa. Määräaikaisia sopimuksia ovat Unipuhelu 60+15+15minuuttia, Uniohjaus kevyt ja Uniohjaus laaja. Jälkituen aikana palveluntarjoaja auttaa ja neuvoo asiakasta, puhelimitse tai sähköpostitse ennalta sovitulla tavalla yleensä 14-30 vuorokauden ajan. Riippumatta siitä, käyttääkö asiakas jälkitukea ja miten paljon, palvelu katsotaan toimitetuksi määräajan umpeuduttua.

Asiakkuus on henkilökohtainen, eikä uniohjauksesta saatuja tietoja saa kopioida tai jakaa eteenpäin kolmansille osapuolille. Materiaalit ovat Lapsen unen omaisuutta ja ne on suojattu tekijänoikeuslailla.

Palveluiden sisältö ja hinta on määritelty nettisivuilla ja Vellon ajanvarauspalvelussa. Toimitusajankohta sovitaan yhdessä asiakkaan kanssa. Jos asiakkaan kanssa sovitaan mukautetusta palvelusta, sovitaan hinta ja sisältö kirjallisesti.

Uniohjaus maksetaan laskulla ensimmäisen palvelukontaktin jälkeen. Laskulla on 7 päivän maksuaika ja myöhästyneistä maksuista peritään viivästyskorkoa viivästyskorkolain mukaisesti. Muistutuslasku lähetetään 7 päivän kuluttua laskun eräpäivästä ja muistutuksesta aiheutuneet kulut peritään asiakkaalta. Jos laskua ei makseta muistutuslaskun eräpäivään mennessä, siirretään saatava perintään.

Asiakkaalla on oikeus muuttaa tilauksensa sisältöä tai perua tilauksensa 48h ennen sovittua palvelun toimitusajankohtaa. Tämän jälkeen tulleista peruutuksista veloitetaan 50%.

Lapsen uni pidättää oikeuden perua varattu palvelu asiakkaan täyttämän taustatietolomakkeen perusteella. Peruutustapauksessa asiakkaalle palautetaan palvelupaketista maksettu hinta.

Reklamaatiotilanteessa asiakkaan tulee ottaa yhteyttä palveluntarjoajaan mahdollisimman pian sähköpostilla tai puhelimitse. Virheellinen palvelu pyritään ensisijaisesti korvaamaan suorittamalla palvelu uudelleen tai vaihtamalla ostettu palvelu vastaavaan palveluun.
Reklamaatiotilanteissa Lapsen unen korvausvastuu on enintään palvelusta maksettu hinta.

Yrityksen tuottamat palvelut ovat ohjausta ja neuvontaa, jonka tarkoituksena on edistää perheen hyvinvointia sekä unitottumuksia. Lapsen uni ei ole näiden palveluiden osalta millään tavalla vastuussa perheen tekemistä valinnoista ja niiden mahdollisista taloudellisista, oikeudellisista, henkisistä, terveydellisistä tai sosiaalisista vaikutuksista. Lapsen turvallisuus ja uniympäristön turvallisuus ovat aina vanhempien tai muun huoltajan vastuulla.